Om du vill....


Om du vill så får du gå nu, för jag orkar inte mer. Snälla gör det, jag ber dig! Om du vill så går jag nu. Jag stannar inte kvar. Om du vill får du säga adjö och ta det allra sista av min kärlek som jag har till dig. Du får gå nu. Det finns ingen räddning för oss. Jag ser ingen utväg. Om du vill så kan jag gå nu, men då vänder jag mig aldrig mer om. Om du vill så kan du få alla mina tårar. Om du vill får du gå nu, men ta våra minnen av oss med dig. Jag orkar inte bära dom ensam. Jag orkar inte själv slåss för oss. Om du vill så får du gå nu. Men se inte på mig när mitt hjärta krossas itu, om du vill får du gå nu den som krossade det var ju du....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0