När allt bara rasar

Blir du arg om jag inte orkar mer?
Blir du arg om du måste fortsätta utan mej?
Blir du arg om jag stanna för ett tag, släppa tagen och låter mig dras med?

Jag orkar inte kämpa emot längre..
Jag är inte starkt nog
Dom var starkare än mig
Jag försökte verkligen, jag lovar..

Men jag är inte lika stark längre..
Jag orkar inte slåss för något som inte leder någon stans, som inte rubbar sig.
Snälla bli inte arg nu, men jag tror jag låter mig dras med in i det mörka.

Men för mig är det inte mörker jag ser längre,
jag ser det som ett lungt rum.
Där jag äntligen kommer att få vila
Slippa slåss och slippa att kämpa.
Bli inte arg
Det kommer vara underbart..
För det har dom sagt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0