Fan ta dig

Jag hade så jävla lite kvar
men du kom
och du tog det som var kvar

och nu har jag ingenting

Fan för dig
med din vinnande stil
fan för dig 
med dina lysande ögon

Och fan för mig
som litade på dig.

Jag borde set att det var en one way-deal.
Du fick ta från mig
medan jag släppte ifrån mig
men ingen fick komma nära inpå dig.

Så du förstörde mig.

Varsågod och klappa dina smutsiga händer
fyllda av hat
jag klarar inte av denna tystnad du lämnade mig i

Jag vill säga att du aldrig var någonting
men sanningen är att du var allt
Men det togs ifrån mig.

Jag ville så gärna vara som du,
men jag inser nu,
att ingen,
ingen borde vara som du.

Så må fan ta dig
för att du dödade mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0