Dags att släppa kärleken till dig och gå vidare..

En del av mig vill minnas
men en del vill glömma
jag blir rädd av mina egna känslor
jag tror inte jag klarar av
så det är nog bäst att glömma
gå vidare, vistas med dom som uppskattar
som vill vara med mig

både vän och potensiell kärlek
prata med dom som gör mig glad
jag vet att jag gör som jag vill
och det tänker jag börja med
inga mer rädslor om dig
att göra dig upprörd
nu måste jag bara lyckas släppa
tänka på mig själv igen

vad jag behöver för att må bra
och just nu krossar du mig bara
och jag vill inte känna så
jag vill känna mig glad igen
slippa gråta varje natt
vare sig med eller utan tårar
mitt hjärta behöver bli helt igen

jag tänker inte kämpa för din kärlek
jag släpper kärleken och är den ämnad
då kommer det tillbaka i framtiden
tills dess låter jag inget stoppa mig
det är inte sunt för mig att hålla in
jag orkar helt enkelt inte
inge mer falskt hopp om återtagande
jag ska leva för mig nu inte dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0